Nog maar een halve nacht!

25 oktober 2016

Oeps! Wat steeds zo ver weg leek komt nu toch wel akelig dichtbij. Na veel gemail en ge-app hebben we eindelijk kennis gemaakt met Evelien en haar schattige dochtertje Naomi. Bijna 3 uur lang hebben we gesproken over het project en onze rol.
Want:
- we gaan koken met een wonderpan
- rondrijden op brommers
- betalen met mpesa
- iedere dag opnieuw het personeel vertellen wat ze moeten doen en hoe

Dat laatste schijnt typisch Afrikaans te zijn. De rest trouwens ook. Misschien die wonderpan niet.

Vandaag moet nog een hoop gebeuren. Ons huis moet aan kant, we moeten nog inpakken, en....oh, misschien valt het mee.

We houden het nu dus maar kort. We willen iedereen alvast bedanken voor alle gegeven en nog te geven de reacties, succeswensen, al dan niet bruikbare tips enz.
Houden jullie Nederland veilig, en jezelf!
Hakuna matata!

1. Janneke:
    Hakuna matata!
  2. Inge Brinksma:
    25 oktober 2016
    Goeoeoeoeie reis!! En weer heel veel mooooie ervaringen toegewenst!!
  3. Lianne Simons:
    25 oktober 2016
    Goede reis Irene en Rob en veel plezier, mooie ervaringen en prachtige foto's toegewenst!! Ook van Jeroen natuurlijk! Ik houd jullie verhalen graag bij!
  4. Annette:
    25 oktober 2016
    Heel goede reis, veel succes en kom terug met heel veel mooie ervaringen, verhalen en foto's.
  5. Lies:
    Goede reis en veel succes. Best wel n avontuur. Groetjes Lies
  6. Laurens:
    25 oktober 2016
    Van ons beide ook een hele leuke en mooie tijd gewenst. Ben benieuwd naar jullie verslagen.
    Laurens en Jeanette
  7. Rob & Ina:
    Lieve Irene & Rob,

Wij wensen jullie een prachtige tijd toe, dit keer zijn we niet in de gelegenheid om jullie te bezoeken ;-) Geniet ervan! Safari njema!
  8. Karin de Keizer:
    25 oktober 2016
    Toi Toi daar! Ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben in Kenya. Goede reis en hartelijke groeten, Karin
  9. Joke en Ed:
    Hoi Rob en Irene,
    Ed en ik wensen jullie een hele fijne vakantie! Wat een avontuur!
    Groetjes van ons,
    Ed en Joke
  10. Anneke:
    1 november 2016
    Lieve Irene en Rob,

Wat spannend en wat gaaf (ik blijf dat zeggen). Hier is het vandaag so saai! Regenachtig en druilerig en gewoon bèèhh. Afgelopen weekend DDay van Micky op het park. Voor we het weten is het weer maart en mogen we weer naar WOC. Nu druk met allerlei bestuurs- / adm. taken. Wacht jullie berichten en smeuïge verhalen af. xxxx Anneke